June 18, 2015

perasaan...~

assalamualaikum...

9:08 pm...tbe2 nak update cter..cter ape??bukanlah cter ape pon..cter yg aku rse bnyk kli aku taip...and aku luah kan...jeles tok menjadi yg dikasihi olehNya...kenape??kenape?? 

sbb aku rse dose aku terlalu bnyk...sbb aku rse aku jauh dgnNya..sbb aku sngt cemburu tgok muslimah n muslimin kat luar sne...bersungguh2 ibadat pde Dia..ape feelling die??i wonder??kehidupan seorang yg sngt mengasihi TuhanNya lebih dr manusia di dunie...rndu..rndu nak dgr usrah..rndu nak dikelilingi oleh kakak2 senior yg slalu nasihat kan aku dlu..

bukanla skang nie aku dikelilingi oleh kwan2 yg xbaik...dorg baik sngt..dorang la yg mengajar aku erti dunie nie baik n buruk..tp kdg2 hati sedar..yg aku nie hdup kat dunie sekejap je...bkan tok suke2...ble bce buku budak kecik2...even cter sesuai tok bdak yg beumur 4 too 5 thun...tp aku rse bnyk nilai murni dlm 2..yg zaman skang nie xsume ade sifat 2 lg...

aku xtau mgkin aku bnyk berpkir lepas subuh td...aku bepkir kan dose phale aku...sempat ke aku ngan keluarge aku cium bau syurgaNya??...aku mmpi aku sndri tgok ibu menghele kan nafas terakhir die...dlm xsdr...aku menangis dlm mmpi..sbb aku rndu kan ibu...aku bgun...duduk..aku menangis...aku ingt ibu btul2 dh xde...xlme 2 aku dgr suare ibu...ibu tolak pintu blik...aku tgok ibu...lpas ibu kuar..aku nangis blik...

aku hrap sngt aku dpat bhgia kan ibu aku...sblum aku pergi dr dunie nie..aku nak sngt jd anak solehah tok die...aku xnak nnt die kne jwab soal dose aku kat dunie nie olah malaikat yg menyoal..

aku pnah mimpi ayah n adik2 laki aku dlm api...maafkan akak...akak akan cube jd solehah di dunie n di akhirat...akak xnak tgok ayah ngan adik2 akak kne soal di atas kesilapan akak kat dunie...

smge aku dikelilingi oleh insan yg akan bwak aku ke jlan Allah...

maaf...malam yg pnjg tok membace entry ni..luahan hti seorang  insan kat dunie akhir zaman... 

No comments: