June 13, 2015

hai sy nurul!!

assalamualaikum 

memandang kan tenet skang dh dilimit kan...nmpk nye kene la tmbh quota hahaha...amik kesempatan updte kejap sbb td dh meroyan update kat ig...ok ape nak cter ae...emm ok...sy ade la nurul munawirah...sy masih belum betemu sesiape dlm hidup nie...sebab sy xtau same ade sy akan berjodoh dgn pilihan Allah atau berjodoh dgn ajal... 

bejodoh dgn pilihan Allah aku pkai bju pengantin..bejodoh dgn ajal..aku pkai bju kapan...aku seorang yang amat la rendang dr segi ketinggian..kalau nak tgok mnde tggi2..kne jongket...yes im 152 / 154...jgan xnye...aku pon confuse ngan height measurement kat malaysia..knpe lain2..so i lebih prefer yg pling tggi hahahhaha...ok sy ade la seorang yg kuat mkn...so korg bleh assume bntuk bdan aku mcm mne...im hijabis...kerana itu tugas yg Allah bg tok setiap pompuan islam..aku seorang yg hmpir suku abad..so kire sendirikkk...penganggur terhormat...im cat lover...klu nmpk kucing...aku pon duk ioowww sekali...so kwan2 pggil mak kucing...

aku seorang yg strick..aku sngt bedisiplin..dsbb kan ayah polis jgak..makenye..ayah ajar dr kecik...mase itu emas...klu bejanji dgn org..makesure u are ready 30m before they arrived...smpai skang aku pgg...g kelas pon aku jnis siap awl...tq ayah..!!!aku seorang tukang terabur dan tukang kemas...kahkahkah...jenis semak kat tmpat sndri je...kuat membebel..tp aku rse bakal laki aku pon mst jenis bebel jgak...eh eh..sbb..dlm Al-quran de tulis...jodoh lelaki diciptakan dr jenis die sndri supye bleh rse tenang n tenteram bersame...so haii future husband...im here....ok dh la...aku pnat nak taip...till meet again..assalamualaikum 



No comments: