June 30, 2015

Habit??

assalamualaikum..

malam nie rajin nak update entry..cause i was like...mase tengah mengecat..dapat sikit ilham nak taip ape dlm belog...ok..mlm nie nak cter psal HABIT!! yes..habit atau nme dalam bhse melayu..adelah tabiat...TABIAT ok..buken TEBIAT!!!...buang tebiat 2 adelah LAIN!!..ahhaha

ok..sume org ade habit memasing..klu mcm aku nie...yg aku perasan la dlam 24 tahun nie...aku akan gigit bibir sndri bile aku tengah FOKUS..!!yup fokus...xkire la tgah study...tgah jog...masak and what so ever la..asal kan aku fokus..mnde pertame aku akan bt adelah ketap bibir sndri...duk kemam..mcm nak mkn...hahhhahaha

ok habit kedue ade la..aku adelah seorang yang amat comel dr segi ketinggian...sila faham kan perkataan COMEL tersebut ye...so...spe yg pndek nie..die sngt fham perasaan aku..klu kte duduk kat sit and hadap kat meje...YESSSS!!absolutely..kaki kami xcecah ke bumi..KAMI BUKAN HANTU OK!!...cume hujung jari je bleh main ayun-ayun...acah-acah comel la kaki 2...so ble xsmpai kaki 2..slalu nye aku akan lipat kan sume jari kaki ke dlam...aku xtau knpe..tp aku perasan habit aku nie lme dh...ble aku dpat je meje g2...kaki aku akan automatik begulung mcm 2...

habit yg ke3....kalau aku moody..aku akan tdo awl...bg BURUNG HANTU mcm aku nie..sume akan pelik klu aku tdo awl...mnde yg aku akan slalu bt adela...aku bentang tmpat tdo...aku amik bantal lempar...pastu..aku tutp lampu..n aku tdo...aku bkan tdo pon sbnrnye..n sume kawan-kawan aku tau dh aktiviti aku bawah bantal tersebut....lepas bejam-jam aku tersedu sedan..aku akan bgun..and cuci muke...dgn hdung badut n mate sepet..aku akan trus smbung study hahahhaa...that was my habit..even kat umah pon mcm 2...aku nangis puas2...kuar blik cuci muke..and join the family again..

setakat nie..2 jela habit yg aku ade...kalau org lain 2...myb mcm gentel hujung bantal...ape lagi ae..hah..asal gaduh je baling barang kat dinding bile bekecai..mule menyesal x belagu...yg lain xtau la kan...ok..nak edit belog..lme dh x melawa kan belog...

bace next entry...





No comments: